Topvacature

Voor een toonaangevend online platform voor financieel professionals zoekt Redactie & Co een hoofdredacteur. Het Nederlandstalige platform met 30.000 abonnees is gespecialiseerd in 'mergers & acquisitions' en behandelt deals, fusies, financieringen en overnames. De hoofdredacteur coördineert de site, het kwartaalmagazine,...

schaalx

18 uur geleden
- Je ontwikkelt en voert sterke campagnes uit binnen budget en deadlines. - Je draagt zorg voor goede communicatie met de interne stakeholders (o.a. afdelingen in- en verkoop), waarbij je uiteraard nauw samenwerkt met jouw collega's van de marketing, communicatie & online afdeling. - Je brengt klant- en doelgroepinzichten in kaart en gebruikt deze als uitgangspunt voor nieuwe campagnes. - Je bent als projectleider (mede) verantwoordelijk voor het resultaat. - Je vervaardigt ook rapportages met betrekking tot de voortgang en resultaat van de campagnes. - Een afgeronde hbo- en/of wo-opleiding, bij voorkeur in Marketing, Bedrijfskunde of Communicatie. - Minimaal 3-5 jaar ervaring in het opzetten en uitvoeren van omnichannel campagnes, bijvoorbeeld in de telecom, energie, retail, groothandel. - Kennis van Campagnemanagement- en CRM-systemen. - Je denkt graag vanuit de klantreis, denkt outside-in (een echte klantendenker). - Organisatie sensitiviteit is erg belangrijk alsmede het kunnen overtuigen op inhoud. - En je weet hoe je de juiste mensen moet benaderen en verbinden, zowel extern als intern. Onze opdrachtgever is een groothandel (B2B) die marktleider is in haar branche. Je komt te werken op het hoofdkantoor in Amstelveen. Consultant name: Victor Groothoff Consultant phone: +31652663790
19 uur geleden
- Je promoot de Floriade Almere 2022 en betrekt belangrijke lokale, nationale en internationale stakeholders gedurende het hele traject. - Je weet als geen ander de Wereldexpo positief op de kaart te zetten door de Floriade Almere 2022 te rebranden en herpositioneren. - Jij weet welke communicatie-, PR en marketingcommunicatie activiteiten je moet inzetten met als doel dynamische communities te vormen en te zorgen voor positieve PR en 'rumour around the brand'. - Je levert een onmisbare bijdrage aan het succes van de Floriade Almere 2022 en het doel om 2 miljoen kaarten te verkopen. - In deze functie ben je als meewerkend voorman manager van een team communicatie specialisten en heb je een belangrijke key positie voor de Floriade Almere 2022. - Je denkt out of the box en bent een strategisch talent en hebt aantoonbare ervaring met het rebranden en herpositioneren van een merk (nationaal en internationaal). - Je hebt aantoonbare vakinhoudelijke expertise (waaronder met online marketing, CRM, PR en PA) en ervaring met het uitdenken en uitvoeren van aansprekende landelijke en internationale campagnes en eventmarketing. - Je bent een geboren netwerker en verbinder en beschikt over het vermogen partijen met flair bij elkaar te brengen, uit te dagen en te inspireren. - Je bent in staat vanuit content en concepten een marketing-en communicatie strategie te ontwikkelen en deze tactisch te implementeren en ruchtbaarheid aan te geven onder uiteenlopende doelgroepen. - Je bent een inspirerende en ondernemende persoonlijkheid met charisma en hands on mentaliteit en vindt aansluiting bij diverse doelgroepen. - Je hebt het vermogen om in multidisciplinaire samenwerkingsverbanden een initiërende en leidende rol te hebben en teams te enthousiasmeren. In 2022 is Almere het toneel voor de Floriade Almere 2022. Op de zevende editie van de WereldExpo is te zien hoe in 2050 wereldsteden de uitdagingen van voedsel, gezondheid, groen en energie op een samenhangende manier aanpakken. De basis van de Floriade Almere 2022 wordt gevormd door inspirerende, groene inzendingen van wereldsteden. Dit is het fundament voor de stad van de toekomst. Daaromheen worden groene topattracties geprogrammeerd. Bovendien wordt de Wereldexpo gedragen door een groen topevenement. Hiermee kan een breed en internationaal miljoenenpubliek worden aangetrokken. Het nieuwe Expoconcept voor de Floriade kent daarmee 3 lagen. Laag 1 De groene wereldstad Anders dan in voorgaande edities van de wereldtuinbouwtentoonstelling wordt de Floriade een stadsdeel, waar tijdens het evenement al mensen wonen en werken; het wordt een mondiale inspiratiebron voor de groene stad, waarin de urgente vraagstukken die samenhangen met de mondiale verstedelijking centraal staan. Het merendeel van de wereldbevolking woont in de stad en wereldsteden blijven groeien. De uitdaging voor de komende decennia is om steden (veel!) groener, gezonder en duurzamer te maken. De Floriade Almere 2022 laat zien hoe dat in 2050 kan. Laag 2: Groene topattracties Om de aantrekkelijkheid van Floriade Almere 2022 voor een breed publiek te vergroten zetten we in op een serie groene iconen en unieke attracties. Indachtig de duurzame filosofie van de Floriade, worden de attracties integraal onderdeel van het Floriade District. Of ze zullen &ndash; wanneer het tijdelijke attracties zijn &ndash; ergens anders in de wereld een nieuwe functie krijgen, geheel of in delen. Laag 3: Een groen topevenement Naast attracties, iconen en bakens kent de Expo een inspirerende programmering en een bruisende line-up van events en festiviteiten. Floriade Almere 2022 is een levendige en dynamische plek. Iedere dag zijn er nieuwe betekenisvolle kunstinstallaties, onverwachte culturele evenementen en festiviteiten en virtuele en échte experiences. Je mag echt deelnemen aan het openbare leven. Je mag er terugkomen. Omdat iedere dag anders is. Omdat je nog niet alles hebt gezien. Of voor een speciaal event, zoals een outdoor-lezing door &lsquo;groene&rsquo; VIP&rsquo;s als Michelle Obama, een meet&greet met &lsquo;groene&rsquo; vloggers en bloggers, een filmvertoning op het speciale waterpodium, of voor congressen, workshops en tijdelijke pop-up winkels. De Floriade BV 2022 is verantwoordelijk voor de organisatie van de Wereldexpo. Het is een kleine wendbare organisatie die in 2022 zal bestaan uit een vast kernteam van zo&rsquo;n 30 medewerkers ondersteund door een flexibele schil van diverse bureaus en flexkrachten. Voor een indruk kijk hier: <A href="https://www.floriade.nl/nl/">https://www.floriade.nl/nl/</A> Consultant name: Josien Leyer Consultant phone: +31681435130
1 dag geleden
- Je bent sparringpartner voor de klant en intern voor creatie. - Je start zelfstandig eigen projecten op (digital,videocontent/ RTV en/of print). - Je ontvangt een briefing en maakt (samen met strategie) een debriefing, begeleidt de conceptfase en zorgt voor de uitrol van de projecten binnen de afgesproken planning. - Je bent verantwoordelijk voor budgetbeheer. - Je bouwt en onderhoudt de klantrelatie. - Je ondersteunt de account director bij grote campagnes. - Minimaal 6-8 jaar werkervaring, waarvan minimaal 4 jaar bij een reclamebureau. - Ervaring bij een digital bureau is een pre, aantoonbare ervaring met digital projecten een vereiste. - Liefde en passie voor creativiteit!!! - Als account manager ben je in staat om verschillende projecten tegelijkertijd aan te sturen. - Gedreven, dienstverlenend en kritisch tegelijk. - Teamplayer, resultaatgericht met een natuurlijk overwicht. Cheil Amsterdam is een jong en creatief bureau dat niet alleen award winning campagnes maakt voor o.a. Samsung maar ook vol in ontwikkeling is. Cheil bevindt zich op het snijvlak van advertising, digital en retail. Deze elementen brengen zij samen om zo relevante, overtuigende en verrassende verhalen te vertellen. Voortgestuwd door innovatie en realtime-inzichten. Bij Cheil werken circa 43 collega's in een informele sfeer. Als account manager krijg je hier een unieke mogelijkheid om te groeien in deze rol. Consultant name: Paula Verheul Consultant phone: +31642213651
1 dag geleden
- Mede ontwikkelen en implementeren van grote online projecten op het gebied van online marketing, internet- en mobileconcepten - Inventariseren van de technische mogelijkheden en realisatie van deze projecten - Aansturen van de bureaus die verantwoordelijk zijn voor de technische realisatie - Budgethouder van de afdeling; verantwoordelijk voor planning en bewaken van de budgetten per project - Verantwoordelijk voor het projectmanagement op het gebied van webmetrics en de ontwikkelingen op dit gebied - Samenwerken met interne afdelingen binnen de organisatie - Minimaal een afgeronde HBO-opleiding (is een must!) - Minimaal vijf jaar relevante werkervaring in online projectmanagement aan bureauzijde of bij een A-merk organisatie - Ervaring in het: - vertalen van projecten naar deelopdrachten, planning en begroting - aansturen van (technische) bureaus - Ervaring met: - realisatie van online marketing projecten - het 'managen' van meerdere projecten tegelijkertijd - Ervaring in en affiniteit met webmetrics - Communicatief vaardig, initiatiefrijk, zelfstandig en accuraat - Denken en doen! Onze opdrachtgever inspireert haar klanten iedere dag door te blijven verassen en met frisse ideeen te komen. Een dynamische omgeving waarbij in hoog tempo zaken worden ontwikkeld en ge&iuml;mplementeerd. Consultant name: Ingrid Schipper Consultant phone: +31611042595
1 dag geleden
- Initieert en ontwikkelt innovatieve en vernieuwende producten en zorgt voor de introductie hiervan. - Ziet en benut kansen in de markt om nieuwe partnerships aan te gaan, - Verantwoordelijk voor de ontwikkeling van (online) marketingstrategieën, waaronder de ontwikkeling en implementatie van de community (fanbase), - Ontwikkelt en begeleidt (online) merk- en marketingcampagnes, - Geeft vorm en invulling aan de samenwerking tussen KWBN en Wandelnet, waarbij je continu de wandelaar centraal stelt. - Verantwoordelijk voor het stakeholdermanagement, waarbij je draagvlak creëert voor je ideeën en budget, - Geeft mede vorm aan het maken van een commerciële slag in de organisatie, - Zorgt voor het opzetten, doorontwikkelen en aansturen van de nieuwe afdeling Markt & Innovatie (circa 7 fte), Als Manager Marketing, waarbij de nadruk ligt op productinnovaties en partnerships, maak je deel uit van het vierkoppige managementteam en rapporteer je direct aan de algemeen directeur. - Afgeronde HBO/WO opleiding, - Ten minste 10 jaar relevante werkervaring op het gebied van Marketing en Business Development, - Aantoonbare ervaring met: - het aangaan van succesvolle partnerships, - ontwikkelen en implementeren van (online) marketingstrategieën, - productinnovaties en -introducties, - het inrichten en doorontwikkelen van een nieuwe afdeling, - Ruime ervaring met leidinggeven, - Beschikt over een relevant netwerk voor KWBN, bijvoorbeeld binnen vitaliteit, zorg, leisure, toerisme of recreatie, - Je combineert een heldere strategische visie met een hands-on mentaliteit, - Competenties: - pionier, vernieuwend, inspirerend, - ondernemend, resultaatgericht, daadkrachtig, - commercieel, communicatief en verbindend. De Manager Marketing waarnaar wij op zoek zijn is sterk in stakeholdermanagement, weet draagvlak te creëren voor vernieuwing en innovatie. Je bent een echte aanjager, verbinder en een netwerker pur sang.De Koninklijke Wandel Bond Nederland (KWBN) heeft als missie om zoveel mogelijk mensen in Nederland aan het wandelen te krijgen en houden. Dit vanuit de overtuiging dat wandelen hoort bij een gezonde leefstijl. De oorsprong van KWBN ligt in een ledenorganisatie van ruim 100.000 aangesloten wandelaars. De organisatie is groot geworden met evenementen als de Vierdaagse, Avond4daagse en vele andere wandelevenementen. Evenementen die jaarlijks plaatsvinden dankzij de inzet van zo'n 1.000 aangesloten verenigingen, stichtingen en bedrijven. De komende jaren ontwikkelt de KWBN zich tot een leden- en fanbase organisatie. Een ontwikkeling die zij in nauwe samenwerking met de Stichting Wandelnet doormaken. Wandelnet beheert een databank van 10.000 lange-afstands-wandelroutes (LAW) en bijbehorend merk incl. 48 NS wandeltochten. Daarnaast behartigt Wandelnet de belangen van wandelaars en richt zich op het vergaren van kennis en onderzoek op het gebied van de wandelmarkt. Samen staan ze voor de ontwikkeling van een moderne, toekomstgerichte wandelorganisatie die een potentieel van ruim 6,5 miljoen wandelaars in ons land bedient. Met hun producten, diensten en kennis inspireren ze wandelfans om het wandelen optimaal te beleven en is daarmee een aantrekkelijke samenwerkingspartner voor veel partijen. De ontwikkelingen die de organisatie wil gaan doormaken vraagt deels om een nieuwe rol als stimulator, aanjager en regisseur van het wandelen in Nederland. Met meer marketingkracht, ondernemerschap en op basis van een duidelijk en betrouwbaar imago. Consultant name: Joyce Bastiaans Consultant phone: +31640049653
1 dag geleden
Internet en technologie veranderen de wereld elke dag, constant en in een hoog tempo. Daarom biedt SCHAAL+ een uitdagend online marketing leer-werktraject. Gedurende anderhalf jaar werk je voor drie verschillende opdrachtgevers. Elk voor een periode van 6 maanden. Dit traject is exclusief voor startende marketeers die een digital footprint hebben. SCHAAL+ zoekt ambitieuze afstudeerders of net gestarte werkenden met een hbo- of wo diploma, die de beste online marketeers van Nederland willen worden. - Je wordt waanzinnig goed begeleid, zowel in het verrijken van je actuele digitale en online marketingkennis als aandacht voor persoonlijke ontwikkeling. Hiervoor heeft SCHAAL+ de beste gespecialiseerde bureaus geselecteerd. - Je krijgt door middel van masterclasses één keer per week de meest actuele kennis en inzichten over hoe bijvoorbeeld content marketing effectief werkt, het ontwikkelen van online marketingplannen en hoe je straks stakeholders gaat adviseren en overtuigen van jouw ideeën. - Je wordt intensief begeleid door trainers en coaches van SCHAAL+ die ook online marketingmanagers zijn. - Je komt in een team van ambitieuze SCHAAL+&rsquo;ers terecht waarmee je binnen de kortste keren een hechte band vormt. Met je collega SCHAAL+&rsquo;ers kun je inhoudelijk altijd sparren en op vrijdag natuurlijk een biertje drinken. &bull; Je hebt een hbo/wo diploma op zak hebt in de richting Marketing, Communicatie, Media, Bedrijfskunde of een soortgelijke studie.<br /> &bull; Je bent starter of hebt maximaal 2 jaar werkervaring, bij voorkeur als online marketeer of digital marketeer.<br /> &bull; Je bent zeer ondernemend, resultaatgericht, proactief en leergierig daarnaast heb je de ambitie hebt om bij de beste online marketeers van Nederland te horen.<br /> &bull; Je bezit uitstekende communicatieve vaardigheden en een goed reflecterend vermogen.<br /> &bull; Je bent fulltime (40 uur per week) beschikbaar vanaf oktober 2017.<br /> <br /> De online marketeer die wij zoeken is een echte teamplayer, durft vragen te stellen, wil uitgedaagd worden en tegelijkertijd veel leren. Je bent nieuwsgierig en snapt het politieke spel bij corporates. Je komt snel tot de kern van vraagstukken en vertaalt dit naar creatieve oplossingen. Je laat je niet ondersneeuwen en krijgt energie van het schaken op meerdere borden tegelijk.Je komt in dienst bij SCHAAL+ en gaat werken bij &eacute;&eacute;n van onze opdrachtgevers, een bekend en groot bedrijf in Nederland. We garanderen jou toonaangevende opdrachtgevers waar je je kennis in de praktijk kunt brengen. Het zijn organisaties waar interessante vraagstukken liggen op het brede terrein van digitalisering en online marketing. Hoe gaat het bedrijfsleven de digitale transformatie vormgeven? Het aantrekken van digitale talenten met state-of-the-art online marketingkennis staat daarom hoog op hun agenda.<br /> <br /> SCHAAL+ is een startup van moederbedrijf SchaalX. SchaalX is al 12 jaar een gerenommeerd bureau op het gebied van search, advies &amp; interim voor marketing-, communicatie-, digital- &amp; salesprofessionals. Door een nauwe samenwerking met SchaalX heeft SCHAAL+ toegang tot een groot netwerk aan gerenommeerde werkgevers. Hier pluk jij als Junior Online Marketeer weer de vruchten van.<br /> Consultant name: Vincent Roders Consultant phone: +31634501862
1 dag geleden
- Je bent verantwoordelijk voor verschillende merken en labels met SEA, display advertising en social campagnes. - Je ontwikkelt (samen met de CRM-marketeer) CRM-marketingcampagnes op basis van klantgegevens. - Je voert A/B testen uit, bedenkt, analyseert en verbetert campagnes om uiteindelijk de omzet te verhogen. - Je informeert de organisatie over de resultaten door middel van een dashboard. - Je bent continu op zoek naar verbeteringen en optimalisaties voor de websites. - Je denkt mee op strategisch niveau over mogelijkheden binnen online marketing. - Minimaal afgeronde hbo-opleiding. - Minimaal 3 jaar werkervaring als online marketeer. - Ervaring met A/B testing, SEO, SEA, Google Analytics en CRM-campagnes. - Je bent analytisch sterk en denkt zowel tactisch als strategisch niveau. - Kennis van HTML en Excel is een pré. Van den Udenhout biedt jou een uitdagende baan binnen met veel ruimte voor eigen ideeen en initiatieven. Je werkt met automerken als Audi, Volkswagen, Seat en Skoda. Bij Van den Udenhout staat gastvrijheid en klanttevredenheid hoog in het vaandel. Van Den Udenhout heeft een duidelijke focus op vernieuwing, zo zijn ze de eerste dealer in Nederland met een online veiling voor de particuliere markt. De afdeling marketing speelt hierbij een belangrijke rol. De afdeling marketing bestaat uit twee offline marketeers, een CRM-marketeer, een marketing business analist, een grafisch vormgever en de marketingmanager die de afdeling aanstuurt. Zoek jij een afwisselende baan in een hardwerkend maar gezellig team? Solliciteer dan op deze vacature. Consultant name: Jorick Merx Consultant phone: +31636147081
1 dag geleden
- Je bent medeverantwoordelijk voor het ontwikkelen van het strategisch marketingplan en een omnichannel visie voor diverse levensverzekeringen. - Je adviseert en inspireert jouw collega&rsquo;s met jouw marketinginzichten en je verbindt de verschillende afdelingen met elkaar. - Je onderzoekt de distributieontwikkelingen en vertaalt deze naar marketingactiviteiten voor de verschillende klantcontactkanalen en distributiesegmenten. - Je stuurt de (omnichannel)marketingactiviteiten (zoals campagnes) aan en je bent verantwoordelijk voor de commerciële resultaten. - Je onderzoekt de markt, signaleert trends en bedenkt nieuwe verzekeringsvormen om de winstgevendheid van de producten/verzekeringen te vergroten. - Je bent een senior marketeer met minimaal 8 jaar ervaring met proposities en pricing in een commerciële branche. - Je hebt een afgeronde hbo- of wo-opleiding en je hebt wo-denkniveau. - Je hebt kennis van de verschillende distributiekanalen en je bent op de hoogte van de ontwikkelingen hiervan. - Je bent resultaatgericht en altijd op zoek naar nieuwe kansen en mogelijkheden om producten (beter) in de markt te zetten. - Je bent in het bezit van WFT-leven of WFT-vermogen, of bent bereid om deze diploma&rsquo;s binnen een jaar te halen. We zoeken een creatieve en innovatieve senior marketeer met een sterke overtuigingskracht. Je hebt een sterke visie op het gebied van marketing en weet anderen hiermee te informeren, inspireren en overtuigen. Je bent zelfstandig, resultaatgericht en je hebt een sterk stakeholdermanagement. Onze opdrachtgever is een financiële dienstverlener met een kapitaalkrachtige moeder, een stevige ambitie en veel vertrouwen in de toekomst met een nieuwe positionering en diverse proposities. Ze werken samen en investeren in diverse startups en zijn volop bezig met innovaties en vernieuwingen. De organisatie zet veel nieuwe ideeën in de markt, leert van de processen en stelt de ideeën bij. Het nieuwe werken is volledig doorgevoerd, wat betekent dat je de werkzaamheden op flexibele wijze kan invullen. De werksfeer is informeel en een goede balans tussen werk en vrije tijd staat hoog in het vaandel. Als marketing adviseur kom je te werken in een team van 13 personen die nauw samenwerken. Daarnaast schakel je veel met andere afdelingen, zoals het online team en marketing intelligence. Consultant name: Vivianne Breed Consultant phone: +31614648542
1 dag geleden
- Je bent verantwoordelijk voor de bewaking van het primaire proces en procesgang van projecten m.b.t. de retailcommunicatie zodat deze tijdig, binnen het budget en volgens de wensen van de opdrachtgever worden opgeleverd. - Als Retail Communicatie Manager ben je verantwoordelijk voor het/ de: - managen van de afdeling en de wensen van ondernemers en (interne)opdrachtgevers, - beheer en onderhoud van de lokale communicatie formats, - uitrollen van lokale activiteiten welke voortvloeien uit de landelijke activiteiten - uitwerken van lokale campagnes, - opstellen van en werken binnen de (taakstellende) kostenbegroting, - productieplanning van bovenstaande activiteiten, - optimalisatie en vastlegging van de dagelijkse procesgang binnen de afdeling lokale communicatie, - in- en extern aanspreekpunt op gebied van lopende producties. Als Retail Communicatie Manager fungeer je als spil tussen ondernemers, (interne)opdrachtgevers en de uitgangspunten van de opdrachtgever en rapporteer je aan de communicatie manager. - afgeronde HBO opleiding, - minimaal 5 jaar communicatie ervaring bij voorkeur zowel aan bureau als aan adverteerderszijde, - leidinggevende of coachende ervaring, - kennis van operationele zaken zoals werkprocessen, uitvoering van communicatietrajecten, conceptontwikkeling, finance, inkoop en onderhandelen, - ervaring op beleidsmatig en uitvoerend niveau binnen de retailcommunicatie, - ervaring met het werken met een netwerk van zelfstandig ondernemers, winkeliers en/of dealers (bijvoorbeeld een dealerco&ouml;rdinator uit de automotive branche), - als Retail Communicatie Manager ben je pro-actief en beschik je over overtuigingskracht. Een retailer in een competitieve markt, met zelfstandige ondernemers. Consultant name: Ingrid Schipper Consultant phone: +31611042595
1 dag geleden
Als communicatieprofessional ga je vanuit een vast dienstverband werken op projectbasis bij toonaangevende opdrachtgevers in diverse branches. We zoeken vooral nieuwe collega's die op medior niveau willen werken, specialisten met een werkervaring vanaf 5 jaar. Wij bieden je de mogelijkheid om versneld ervaring op te doen bij grote complexe organisaties met de zekerheid van een vast dienstverband. De ervaring die je kunt opdoen heeft niet alleen betrekking op vakinhoudelijke aspecten, maar zeker ook op het vermogen je te presenteren, je snel in te leven, je te bewegen en resultaten te boeken binnen uitdagende werkomgevingen. Het is met name deze ervaring die maakt dat de leercurve van een SchaalX interim communicatie professional vaak steiler verloopt dan die van iemand op een vaste plek. - Minimaal 5 jaar ervaring in diverse communicatiefuncties bij A-merken en/of bijvoorbeeld binnen de zorg, onderwijs en (semi)overheid; - Je hebt ruime aantoonbare ervaring met bijvoorbeeld interne- en externe communicatie, klantcommunicatie, marketingcommunicatie, verander- en crisismanagement, corporate communicatie, PR, woordvoering en content; - Een relevante afgeronde wo- en/of hbo opleiding richting communicatie; - Competenties: flexibiliteit, resultaatgericht, zelfstandigheid, goede contactuele vaardigheden, leervermogen, initiatief. SchaalX is de specialist in werving & selectie, interim en advies vraagstukken voor marketing, communicatie en online professionals. In het geval van onze interim opdrachten, bemiddelen wij niet alleen freelancers maar detacheren wij ook specialisten die bij ons in dienst zijn. Dit zijn de SchaalX interim professionals. SchaalX werkt voor een breed scala aan opdrachtgevers waaronder ING, T-mobile, SNS Bank, CZ, Eneco, Jumbo Supermarkten, Ahold-Delhaize, Aegon, Delta Lloyd, Ikea, PGGM, Rijksoverheid en Plus Retail. Dit is maar een greep uit klanten waar je gedetacheerd kunt worden. Consultant name: Bianca van Bolderik Consultant phone: +31622708498

Pagina's

Abonneren op schaalx