Topvacature

Namens een grote retailer zoekt Marketing & Co een channel manager. De channel manager wordt verantwoordelijk voor de uitvoering, monitoring en bijsturing van kanalen en partners met als doel groei te realiseren binnen deze kanalen en de juiste zichtbaarheid te geven aan de producten. Draagt bij aan de commerciële doelstellingen door...

schaalx

2 dagen geleden
- Je promoot de Floriade Almere 2022 en betrekt belangrijke lokale, nationale en internationale stakeholders gedurende het hele traject. - Je weet als geen ander de Wereldexpo positief op de kaart te zetten door de Floriade Almere 2022 te rebranden en herpositioneren. - Jij weet welke communicatie-, PR en marketingcommunicatie activiteiten je moet inzetten met als doel dynamische communities te vormen en te zorgen voor positieve PR en 'rumour around the brand'. - Je levert een onmisbare bijdrage aan het succes van de Floriade Almere 2022 en het doel om 2 miljoen kaarten te verkopen. - In deze functie ben je als meewerkend voorman manager van een team communicatie specialisten en heb je een belangrijke key positie voor de Floriade Almere 2022. - Je denkt out of the box en bent een strategisch talent en hebt aantoonbare ervaring met het rebranden en herpositioneren van een merk (nationaal en internationaal). - Je hebt aantoonbare vakinhoudelijke expertise (waaronder met online marketing, CRM, PR en PA) en ervaring met het uitdenken en uitvoeren van aansprekende landelijke en internationale campagnes en eventmarketing. - Je bent een geboren netwerker en verbinder en beschikt over het vermogen partijen met flair bij elkaar te brengen, uit te dagen en te inspireren. - Je bent in staat vanuit content en concepten een marketing-en communicatie strategie te ontwikkelen en deze tactisch te implementeren en ruchtbaarheid aan te geven onder uiteenlopende doelgroepen. - Je bent een inspirerende en ondernemende persoonlijkheid met charisma en hands on mentaliteit en vindt aansluiting bij diverse doelgroepen. - Je hebt het vermogen om in multidisciplinaire samenwerkingsverbanden een initiërende en leidende rol te hebben en teams te enthousiasmeren. In 2022 is Almere het toneel voor de Floriade Almere 2022. Op de zevende editie van de WereldExpo is te zien hoe in 2050 wereldsteden de uitdagingen van voedsel, gezondheid, groen en energie op een samenhangende manier aanpakken. De basis van de Floriade Almere 2022 wordt gevormd door inspirerende, groene inzendingen van wereldsteden. Dit is het fundament voor de stad van de toekomst. Daaromheen worden groene topattracties geprogrammeerd. Bovendien wordt de Wereldexpo gedragen door een groen topevenement. Hiermee kan een breed en internationaal miljoenenpubliek worden aangetrokken. Het nieuwe Expoconcept voor de Floriade kent daarmee 3 lagen. Laag 1 De groene wereldstad Anders dan in voorgaande edities van de wereldtuinbouwtentoonstelling wordt de Floriade een stadsdeel, waar tijdens het evenement al mensen wonen en werken; het wordt een mondiale inspiratiebron voor de groene stad, waarin de urgente vraagstukken die samenhangen met de mondiale verstedelijking centraal staan. Het merendeel van de wereldbevolking woont in de stad en wereldsteden blijven groeien. De uitdaging voor de komende decennia is om steden (veel!) groener, gezonder en duurzamer te maken. De Floriade Almere 2022 laat zien hoe dat in 2050 kan. Laag 2: Groene topattracties. Om de aantrekkelijkheid van Floriade Almere 2022 voor een breed publiek te vergroten zetten we in op een serie groene iconen en unieke attracties. Indachtig de duurzame filosofie van de Floriade, worden de attracties integraal onderdeel van het Floriade District. Of ze zullen &ndash; wanneer het tijdelijke attracties zijn &ndash; ergens anders in de wereld een nieuwe functie krijgen, geheel of in delen. Laag 3: Een groen topevenement Naast attracties, iconen en bakens kent de Expo een inspirerende programmering en een bruisende line-up van events en festiviteiten. Floriade Almere 2022 is een levendige en dynamische plek. Iedere dag zijn er nieuwe betekenisvolle kunstinstallaties, onverwachte culturele evenementen en festiviteiten en virtuele en échte experiences. Je mag echt deelnemen aan het openbare leven. Je mag er terugkomen. Omdat iedere dag anders is. Omdat je nog niet alles hebt gezien. Of voor een speciaal event, zoals een outdoor-lezing door &lsquo;groene&rsquo; VIP&rsquo;s als Michelle Obama, een meet&greet met &lsquo;groene&rsquo; vloggers en bloggers, een filmvertoning op het speciale waterpodium, of voor congressen, workshops en tijdelijke pop-up winkels. De Floriade BV 2022 is verantwoordelijk voor de organisatie van de Wereldexpo. Het is een kleine wendbare organisatie die in 2022 zal bestaan uit een vast kernteam van zo&rsquo;n 30 medewerkers ondersteund door een flexibele schil van diverse bureaus en flexkrachten. Voor een indruk kijk hier: <A href="https://www.floriade.nl/nl/">https://www.floriade.nl/nl/</A> Consultant name: Josien Leyer Consultant phone: +31681435130
4 dagen geleden
- Ontwikkelt verkoopplannen voor zowel bestaande accounts als nieuwe accounts, - Onderhoudt intensief contact met de partners (B2B), - Leeft zich in in de doelgroep (B2C) en is in staat de diverse producten onderscheidend (gedifferentieerd) aan te bieden, - Verantwoordelijk voor de uitvoer van de verkoopplannen en stuurt indien nodig bij, - Resultaat verantwoordelijk voor de eigen accounts, - In staat het onderscheidend vermogen van de organisatie en de behoefte van de klant te combineren en creëert winnende voorstellen, - Volgt de ontwikkelingen in de markt op de voet, signaleert mogelijkheden bij huidige klanten, prospects en leads, - Werkt nauw samen met collega's van marketing om kansen en veranderingen in de markt te benutten, - Je stelt uitdagende en realistische verkoop doelstellingen en draagt bij aan de groei van de omzet. Als ervaren Key Account Manager ben je gedreven in het leggen van het eerste contact en weet je door uitstekend inlevingsvermogen klanten aan je te binden! - Minimaal HBO werk- en denk niveau, - Enkele jaren ervaring met account management, sales, en verkoop van consumenten goederen binnen de retailkanalen food en convenience, - Ervaring met het opstellen van account plannen en beheren van budgetten, - Aantoonbaar track record met het ontwikkelen van vernieuwende verkoop plannen voor de retail en e-tail van consumentengoederen, - In staat om de kennis van de producten over te brengen op de klant om hogere verkoopresultaten te boeken, - Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, - Ondernemende, daadkrachtige persoonlijkheid met visie en een grote drive, - 'Can do' mentaliteit, flexibel (geen 9 tot5) en creatief in het omzetten van ideeën in concrete acties, - Commercieel en conceptueel inzicht, pragmatisch ingesteld, - Representatief en communicatief sterk, klantgericht en inlevingsvermogen, - Doorzettingsvermogen en stressbestendig, - Goede computer vaardigheden (MS office), - Ervaring in de entertainment en spel branche en/of affiniteit met 'spel' is een pre. Onze opdrachtgever ontwikkelt, produceert en verkoopt o.a. gezelschapsspellen. Zij is distributeur voor enkele buitenlandse ondernemingen en verkoopt haar producten zelfstandig in Nederland, België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. De export afdeling zorgt voor de verkoop over de gehele wereld. Als Key Account Manager werk je in een team met enthousiaste collega's, binnen een organisatie met informele en korte communicatielijnen en een open mentaliteit. Consultant name: Josien Leyer Consultant phone: +31681435130
4 dagen geleden
- De belangrijkste taak voor de account manager die Stroomt zoekt, is vooral het in gesprek brengen komen met de juiste personen bij nieuwe klanten en daarnaast bij bestaande klanten, - Het gesprek tot een concrete samenwerking brengen, - Je bewaakt het commerciële proces. Onze ontwerpers nemen de inhoud voor hun rekening, - De uitdaging van deze ervaren account manager is het uitbouwen van het specialisme Financials binnen Stroomt tot de champions league van de markt. - Die uitdaging ga je uiteraard met het team van Stroomt aan, maar heel specifiek ook met onze UX Lead Financials. - Wij zoeken een account manager new business, die bovenstaande uitdaging aankan, - Daarbij hoort ervaring of affiniteit met het online en/of UX design vakgebied, - Minimaal 10 jaar werkervaring, - Een bewezen netwerk in de financiële sector, - Aantoonbaar ondernemerschap, - Een teamspeler die vooral oog heeft voor het teamresultaat en het commerciële proces bewaakt. Deze account manager new business leidt alle van bestaande en nieuwe klanten in goede banen. We zoeken een sales- of accountmanager die samen met onze ontwerpers ervoor zorgt dat we Stroomt verder uit kunnen bouwen. Stroomt is een user experience designbureau dat verder gaat dan gebruiksvriendelijkheid en styling. Stroom werkt voor gerenommeerde klanten in diverse branches: van financiële dienstverleners en software development tot rijksoverheid en gemeenten. Je schakelt Stroomt in als je met een complex vraagstuk zit en je volwassen ontwerpers nodig hebt die voor jou de klus gaan klaren. De denkende doeners, de mensen die in projecten hebben gewerkt voor heel belastingbetalend Nederland. Projecten waarin klanten naar de beurs gaan en daarbij digitale ondersteuning nodig hebben. Projecten waarin het vlaggenschip van je softwarebedrijf moet worden herontworpen. Projecten waarin het ontwerp een direct uitvloeisel is van je business case. Loodgieter versus klusjesman Stroomt is daartoe in staat omdat we ze projecten al hebben uitgevoerd bij die klanten. Sinds onze oprichting in 2003 hebben onze mensen daar heel veel ervaring mee opgedaan. En wij zijn daarin de loodgieter en niet de klusjesman. Dat komt ook tot uiting doordat we in specifieke domeinen specialisten hebben; mensen die focussen op bijvoorbeeld banken en verzekeraars en niet in een volgend project op een intranet voor de Sociale Verzekeringsbank. Die specialisten hebben we trouwens ook. De ontwerpers die daarvoor nodig zijn, zijn volwassen professionals. Professionals die in staat zijn effectief stakeholders te betrekken bij het tot stand komen van een product. Met centraal daarbij de gebruikers van het product. Onze missie is niet voor niets het verbeteren van het leven van mensen door het ontwerpen van waardevolle digitale producten. Cultuur Onze mensen zijn daarmee een uiting van onze cultuur: zelfstandig, professioneel, maar ook open en sociaal. Iemand waar je overdag een scrum mee doet en misschien in de avond wel een drankje. Onze ontwerpers zijn ook allemaal hoogopgeleid en gewend om in projecten te challengen in plaats van &ldquo;u vraagt wij draaien&rdquo; te volgen. Maar ze zijn ook zelfkritisch, bezig met persoonlijke ontwikkeling en collegiaal.
4 dagen geleden
- Je bent sparringpartner voor de klant en intern voor creatie. - Je start zelfstandig eigen projecten op (digital,videocontent/ RTV en/of print). - Je ontvangt een briefing en maakt (samen met strategie) een debriefing, begeleidt de conceptfase en zorgt voor de uitrol van de projecten binnen de afgesproken planning. - Je bent verantwoordelijk voor budgetbeheer. - Je bouwt en onderhoudt de klantrelatie. - Je ondersteunt de account director bij grote campagnes. - Minimaal 6-8 jaar werkervaring, waarvan minimaal 4 jaar bij een reclamebureau. - Ervaring bij een digital bureau is een pre, aantoonbare ervaring met digital projecten een vereiste. - Liefde en passie voor creativiteit!!! - Als account manager ben je in staat om verschillende projecten tegelijkertijd aan te sturen. - Gedreven, dienstverlenend en kritisch tegelijk. - Teamplayer, resultaatgericht met een natuurlijk overwicht. Cheil Amsterdam is een jong en creatief bureau dat niet alleen award winning campagnes maakt voor o.a. Samsung maar ook vol in ontwikkeling is. Cheil bevindt zich op het snijvlak van advertising, digital en retail. Deze elementen brengen zij samen om zo relevante, overtuigende en verrassende verhalen te vertellen. Voortgestuwd door innovatie en realtime-inzichten. Bij Cheil werken circa 43 collega's in een informele sfeer. Als account manager krijg je hier een unieke mogelijkheid om te groeien in deze rol. Consultant name: Paula Verheul Consultant phone: +31642213651
4 dagen geleden
- Mede ontwikkelen en implementeren van grote online projecten op het gebied van online marketing, internet- en mobileconcepten - Inventariseren van de technische mogelijkheden en realisatie van deze projecten - Aansturen van de bureaus die verantwoordelijk zijn voor de technische realisatie - Budgethouder van de afdeling; verantwoordelijk voor planning en bewaken van de budgetten per project - Verantwoordelijk voor het projectmanagement op het gebied van webmetrics en de ontwikkelingen op dit gebied - Samenwerken met interne afdelingen binnen de organisatie - Minimaal een afgeronde HBO-opleiding (is een must!) - Minimaal vijf jaar relevante werkervaring in online projectmanagement aan bureauzijde of bij een A-merk organisatie - Ervaring in het: - vertalen van projecten naar deelopdrachten, planning en begroting - aansturen van (technische) bureaus - Ervaring met: - realisatie van online marketing projecten - het 'managen' van meerdere projecten tegelijkertijd - Ervaring in en affiniteit met webmetrics - Communicatief vaardig, initiatiefrijk, zelfstandig en accuraat - Denken en doen! Onze opdrachtgever inspireert haar klanten iedere dag door te blijven verassen en met frisse ideeen te komen. Een dynamische omgeving waarbij in hoog tempo zaken worden ontwikkeld en ge&iuml;mplementeerd. Consultant name: Ingrid Schipper Consultant phone: +31611042595
4 dagen geleden
- Ontwikkelt portfoliomanagement voor een blijvend innovatief, kwalitatief en renderend productportfolio, - Opstellen van de product(groep)strategie en de vertaling daarvan in marketingjaarplannen, - Vertaalt marktkansen, technologische ontwikkelingen en klantwensen naar innovatieve producten, processen en proposities, - Vormt de brug tussen commerciële wensen en (technische) haalbaarheid in functionaliteiten, systemen, voorwaarden en uitvoering, - In de functie van Product Marketeer ben je verantwoordelijk voor de uitrol van de door jou ontwikkelde marketingstrategie, - Hebt een leidende functie in de uitrol van de hele marketingketen: van strategie tot doelgroepkeuze tot propositie invulling, - Binnen het marketingteam zorgt jouw expertise en persoonlijkheid ervoor dat je fungeert als sparringpartner en achterwacht van de Manager Marketing Acquisition & Cross Sell. - Afgeronde HBO/ WO opleiding, - Commercieel en bedrijfseconomische achtergrond, Nima C, - Circa 10 jaar ervaring in productmanagement, - Ervaring in de automotive of aanverwante business is vereist, - Aantoonbare successen geboekt met marktintroducties in complexe organisaties, - Ervaring in een dienstverlenende organisatie is een must, - Ondernemende persoonlijkheid, marktgericht en met executiekracht, - Competenties Product Marketeer: communicatief, analytisch, resultaatgericht, analytisch, pro actief en pragmatisch, - Je denkt in kansen en hebt ervaring met het werken in grotere organisaties waarbij ondernemeningszin en samenwerking vanzelfsprekend zijn, - Trefwoorden: consumenten marketing, strategie, propositie ontwikkeling, markt introducties van producten & diensten, scrum. De ANWB is een organisatie met 4 miljoen leden, die talloze producten en diensten levert voor de mobiliteit en vrijetijdsbesteding met onderdelen als een multimediale uitgeverij, een verzekeringsmaatschappij, 75 winkels, een druk bezochte website, een reisorganisatie, de Alarmcentrale en de Wegenwacht. Elke minuut van de dag is zij actief voor haar leden, waar ter wereld ze zich ook bevinden. Werken bij de ANWB is werken bij een A-merk organisatie, in een professionele, snel ontwikkelende en marktgerichte omgeving. Werken bij ANWB betekent ook kunnen bijdragen aan zaken die maatschappelijk zeer relevant zijn, een duurzame leefomgeving en verantwoorde mobiliteit waarbij de organisatie uiteraard zelf het goede voorbeeld geeft met een doeltreffend MVO programma. De afdeling Leden en Productmarketing is verantwoordelijk voor het resultaat en de marketing van de hulpverlenings- en lidsmaatschapsproposities. Binnen deze afdeling is het team Productmanagement verantwoordelijk voor de ontwikkeling en het beheer van een innovatief, kwalitatief en renderend productportfolio Wegenwacht & Mobiliteit. Consultant name: Josien Leyer Consultant phone: +31681435130
4 dagen geleden
- Vertaalt cijfers naar kansen voor Tele2, - Analyseert, ontwerpt, creert en implementeert het marketing database model, - Denkt mee en adviseert om samen tot scherpe analyses, selecties, en adviezen te komen, - Genereert en verrijkt marketing - insights op basis van cijfermatige onderbouwing, - Maakt queries en rapportages (zoals campagne evaluaties) voor verbeterde sturing op resultaten, - Als Database Marketeer B2B rapporteer je aan de Manager Marketing. Samen met je product managers en marketeers zet je de koers uit voor MKB en de grootzakelijke markt. - Afgeronde HBO/ WO opleiding bij voorkeur richting Business Administration, Marketing, - Ten minste 4 jaar werkervaring als database marketeer / analyst bij voorkeur in de dienstverlening, - Kennis en ervaring met relationele databases en tools als SQL/SPSS, - Analytisch sterk en cijfermatig inzicht, - Is sterk in het vertalen van plannen naar executie, - Heeft een drive om verwachtingen te overtreffen, - Competenties Database Marketeer B2B: doelgericht en prestatiegericht, hands on en pragmatisch, open flexibel en kostenbewust, - Ervaring met Salesforce CRM is een pre. Je bent een positieve challenger met oplossend vermogen, flexibel, gedreven en energiek. Je hebt een stevige persoonlijkheid die zowel zelfstandig als in een team goed functioneert. De open, niet hiërarchische en onconventionele cultuur van Tele2 spreekt je aan. Je bent bestand tegen deadlines en bij tijd en wijle hectiek. Je krijgt bij Tele2 volop ruimte om nieuwe initiatieven te ontwikkelen en uit te voeren. Naast de uitdaging in je werk word je ook begeleid in je persoonlijke ontwikkeling. Daarbij krijg je kansen om een (Internationale) carri&egrave;re te maken. Je collega's zijn team spelers die hard werken aan de gezamenlijke missie: de aller-allerbeste telecomprovider te worden. In de functie van Database Marketeer B2B ben je werkzaam op de afdeling Zakelijk Markt. Dit is een dynamische afdeling met ongeveer 300 medewerkers. Consultant name: Josien Leyer Consultant phone: +31681435130
4 dagen geleden
- Verantwoordelijk voor een portfolio van projecten en activiteiten op het gebied van o.a. Schade, AOV en ORV, - Medeverantwoordelijk voor het formuleren van het marketingplan, vanuit een omni-channel visie, - Verzorgt het stakeholdermanagement zowel binnen als buiten de afdeling marketing en is een belangrijke verbinder daartussen. - Geeft sturing aan Strategie en Marketing Intelligence mbt analyses van klantportefeuille, de markt en distributiekanalen, - de inzichten vertaal je door in succesvolle marketingproposities voor klanten en distrubitiepartners, - Draagt bij aan de ongoing marketingactiviteiten en voert deze, waar nodig, ook zelf uit, - Binnen en buiten Marketing ben je het aanspreekpunt en sparringpartner op het gebied van verzekeringen, - In de functie van Interim Marketeer rapporteer je aan het Hoofd Marktmanagement en ben je zijn sparringpartner op strategisch en analytisch niveau. - Afgeronde WO-opleiding, - Afgeronde opleiding Marketing (bijv. Nima C) en bij voorkeur in het bezit van WFT-Basis, - Minimaal 5 jaar ervaring als Marketeer binnen de verzekeringsbranche dienstverlening is een must, - Ervaring op gebied van productmanagement/ commerciële pricing is een pre, - Ervaring op gebied van schade, AOV en ORV is een pre, - Ruime ervaring met het aansturen van projecten, - In staat de distributieontwikkelingen door te vertalen in benodigde marketing activiteiten over de verschillende klantcontactkanalen en distributiesegmenten heen, - Kennis en ervaring met de werking van directe- en indirecte distributiekanalen, zowel online en offline, - Competenties: - Analytisch, - Kan goed samenwerken, plannen en organiseren, - Klantgericht, initiatiefrijk, vasthoudend en resultaatgericht. - Strategisch, prikkelt en schept zelf randvoorwaarden. Wij zijn op zoek naar twee interim Marketeers, met evaring op schade, aov en orv. De kandidaten waarnaar wij op zoek zijn hebben een heldere eigen visie op de marktontwikkelingen, heeft flair, toont lef en denkt out-of-the-box en heeft bovendien veel gevoel voor humor. Onze opdrachtgever is een financiële dienstverlener met een kapitaal krachtige moeder, een stevige ambitie en veel vertrouwen in de toekomst met nieuwe positionering en proposities. In de afdeling Marketing zijn de disciplines Marktmanagement, Communicatie, Content en Online ondergebracht. In de functie van interim Marketeer werk je bij de afdeling Marktmanagement, waarbij je met name verantwoordelijk bent voor het initiëren en realiseren van marketingactiviteiten m.b.t. acquisitie, ontwikkeling en behoud en de focus ligt o.a. Productmanagement en Commerciële Pricing. Consultant name: Ingrid Schipper Consultant phone: +31611042595
4 dagen geleden
- Initieert en ontwikkelt innovatieve en vernieuwende producten en zorgt voor de introductie hiervan. - Ziet en benut kansen in de markt om nieuwe partnerships aan te gaan, - Verantwoordelijk voor de ontwikkeling van (online) marketingstrategieën, waaronder de ontwikkeling en implementatie van de community (fanbase), - Ontwikkelt en begeleidt (online) merk- en marketingcampagnes, - Geeft vorm en invulling aan de samenwerking tussen KWBN en Wandelnet, waarbij je continu de wandelaar centraal stelt. - Verantwoordelijk voor het stakeholdermanagement, waarbij je draagvlak creëert voor je ideeën en budget, - Geeft mede vorm aan het maken van een commerciële slag in de organisatie, - Zorgt voor het opzetten, doorontwikkelen en aansturen van de nieuwe afdeling Markt & Innovatie (circa 7 fte), Als Manager Marketing, waarbij de nadruk ligt op productinnovaties en partnerships, maak je deel uit van het vierkoppige managementteam en rapporteer je direct aan de algemeen directeur. - Afgeronde HBO/WO opleiding, - Ten minste 10 jaar relevante werkervaring op het gebied van Marketing en Business Development, - Aantoonbare ervaring met: - het aangaan van succesvolle partnerships, - ontwikkelen en implementeren van (online) marketingstrategieën, - productinnovaties en -introducties, - het inrichten en doorontwikkelen van een nieuwe afdeling, - Ruime ervaring met leidinggeven, - Beschikt over een relevant netwerk voor KWBN, bijvoorbeeld binnen vitaliteit, zorg, leisure, toerisme of recreatie, - Je combineert een heldere strategische visie met een hands-on mentaliteit, - Competenties: - pionier, vernieuwend, inspirerend, - ondernemend, resultaatgericht, daadkrachtig, - commercieel, communicatief en verbindend. De Manager Marketing waarnaar wij op zoek zijn is sterk in stakeholdermanagement, weet draagvlak te creëren voor vernieuwing en innovatie. Je bent een echte aanjager, verbinder en een netwerker pur sang.De Koninklijke Wandel Bond Nederland (KWBN) heeft als missie om zoveel mogelijk mensen in Nederland aan het wandelen te krijgen en houden. Dit vanuit de overtuiging dat wandelen hoort bij een gezonde leefstijl. De oorsprong van KWBN ligt in een ledenorganisatie van ruim 100.000 aangesloten wandelaars. De organisatie is groot geworden met evenementen als de Vierdaagse, Avond4daagse en vele andere wandelevenementen. Evenementen die jaarlijks plaatsvinden dankzij de inzet van zo'n 1.000 aangesloten verenigingen, stichtingen en bedrijven. De komende jaren ontwikkelt de KWBN zich tot een leden- en fanbase organisatie. Een ontwikkeling die zij in nauwe samenwerking met de Stichting Wandelnet doormaken. Wandelnet beheert een databank van 10.000 lange-afstands-wandelroutes (LAW) en bijbehorend merk incl. 48 NS wandeltochten. Daarnaast behartigt Wandelnet de belangen van wandelaars en richt zich op het vergaren van kennis en onderzoek op het gebied van de wandelmarkt. Samen staan ze voor de ontwikkeling van een moderne, toekomstgerichte wandelorganisatie die een potentieel van ruim 6,5 miljoen wandelaars in ons land bedient. Met hun producten, diensten en kennis inspireren ze wandelfans om het wandelen optimaal te beleven en is daarmee een aantrekkelijke samenwerkingspartner voor veel partijen. De ontwikkelingen die de organisatie wil gaan doormaken vraagt deels om een nieuwe rol als stimulator, aanjager en regisseur van het wandelen in Nederland. Met meer marketingkracht, ondernemerschap en op basis van een duidelijk en betrouwbaar imago. Consultant name: Joyce Bastiaans Consultant phone: +31640049653
4 dagen geleden
- Develop in alignment with the marketing director UK market strategies for both short and mid term, - Analyze the UK market and business performance and develop optimisations regularly, - Develop and promote the branding guidelines to generate cosistency and clarity in the James Hardie Brand portfolio, - Control and supervise the operational marketing activities, whereby an ability to make day to day decisions is required, - Assist in project management marketing and promotional campaigns throughout Europe with a primary focus on the UK, - Coordination and execution of promotional events to support marketing business activities, - Lead the website content and develop digital strategy to maximise our reach in the relevant targets, - Liasion with sales field organisation for enablement and arranging of effective marketing activities, - Support to help understand and build new product value propositions in close cooperation with the Product Group Managers, - Preparation of Marketing budget and management, reporting and presentation against budget throughout the year, - Coordinate the executuin of the development for new reprinting of marketing materials. Willing to travel abroad up to 30%. The Marketing Manager UK is responsible for all marketing initiatives and activities related to the James Hardie largest EU market and develops key strategies and tactics for each year in cooperation with the Marketing Director Europe. - Bachelor or Master degree (marketing or related commercial study), - Minimum of 7 years relevant experience, - Experience in building construction materials or a Business to Business company (B2B), - B2C marketing is a plus, - Proven track record of running succesful campaigns, - Excellent language skills in Englisch: written and spoken. - The Marketing Manager which we seek is experienced in/ with: - working in an international environment, preferably UK, - professional marketing knowledge and sales driven style, - demonstrated experience with vendors , including printers and other marketing production vendors, - Process and system oriented with strong computer skills in using project management applications as well as Excel, - Willing to travel internationallly (25%), - Experience in the building construction or related industry is a strong advantage. Competencies required <UL dir=ltr> - Eager, highly motivated, driven, with international building construction experience, - Entrepreneurial, hands-on results and customer orientated, - Excellent organization and time management skills, - Creative thinker with an analytical approach. Our client, James Hardie, is an industrial building materials company which specialises in fibre cement products. They manufacture and develop technologies, materials and processes for the production of building materials. Consultant name: Josien Leyer Consultant phone: +31681435130

Pagina's

Abonneren op schaalx